Subject: Uue RÕA advokaadi määramise taotlus seoses advokaadi surmaga
From: "Kersti Puuri" <[email-masked]>
To: "Harju MK info" <[email-masked]>, "virumk.info" <[email-masked]>, "Tartumk info" <[email-masked]>,Pärnumk info <[email-masked]>, "Talhk info" <[email-masked]>, "Tartu HK Tartuhk info" <[email-masked]>, "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Kantselei Riigikohus" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "kapo.info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Prokuratuurid info" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 14:12:33 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud menetlejad

Käesolevaga teavitan teid, et advokaat Raivo Bergsoni suri 18.03.2024.
Sellest tulenevalt palume teil pooleliolevates menetlustes, kus Raivo
Bergson riigi õigusabi korras määratud esindajana osales, teha uue
advokaadi määramise taotlused asjades, milles on jätkuvalt vaja riigi
õigusabi korras määratud advokaati.

Juhul, kui advokaat osales mõnes pooleliolevas menetluses lepingulise
esindajana, siis palun sellest teada anda advokatuurile e-postiaadressil
[email-masked]. <mailto:[email-masked].>

Lugupidamisega

Kersti Puuri

  Kersti Puuri

  jurist

  Eesti Advokatuur

  Rävala pst 3, 10143 Tallinn
  Tel 6979093

  [email-masked]